Säcken på plats

Den här helgen har jag kopplat av med promenader med Rocky och kreativt julstök. Städat lägenheten tillsammans med Hjalmar t ex(!) Nej det var annan kreativitet jag tänkte på.
Trädgården har varit eftersatt och idéer som jag gått med fick nu en chans. Hur skulle jag ordna övervintringen och vad klarar vintern över huvud taget? Det blev till att rensa och plantera nytt och skydda. Det gick att få ihop så det blev skyddande juldekoration.

Vad som finns i säcken? Ingen aning men jag litar på att Tomten har koll och han kommer på julafton så det är lugnt.



Inte så märkvärdigt men jag är nöjd just med det. Att göra något av lite gillar jag.
Angående säcken

vi får se

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jättefint blev det, men du får allt gå en kurs i svenska skrivregler. Särskriv inte överhuvudtaget. :)

2008-12-15 @ 11:51:15
URL: http://tanthanna.blogg.se/
Postat av: Pc

såde´... tacksam för kommentarer överhuvudtaget.

2008-12-15 @ 21:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0