Hej vad tiden går...

och plötsligt upptäcker jag att det blir mycket av summering här på bloggen. Senaste tiden har det hänt så mycket annat som försigått på andra ställen på nätet och då har bilder publicerats där istället för här... Måste försöka få ihop detta med blogg, facebook, fotosidan och Falkenbergs fotoklubb på något sätt. Hoppas jag kan få ut något av den programkvällen på fotoklubben som ska handla om just bilder och text på nätets alla sidor.

Detta har hänt:
Grand Rock, årligen återkommande och en upplevelse på många plan

En del blir på nåt sätt ett med musiken, hela ljudbilden.

The Unguided tog i !


T.H.U.M.B med gäster bjuder alltid på spelglädje



...och sig själva!

Klimax denna kväll var Wilmer X






Så kom en helg med fotomaraton samma dag som Falkenbergs stadslopp


Fotomaraton var jag med och arrangerade så det jag själv han med att fotografera den dagen var lite av den familjeaktivitet som loppet ändå är trots mycket seriöst satsande löpare. Ivrigt spanande efter någon speciell...

Lite avkoppling i trädgården och det sköna kvällsljuset har det också blivit


Så en morgon när jag vaknade och skulle till jobbet kände jag en tydlig brandlukt i lägenheten och var tvungen att ta en tur upp på vinden innan jag hastade till bussen och tåget. Såg inget men kände det ännu tydligare när jag kom ut på gatan och väl på stationen såg jag nyheten via HNs nätupplaga EXTRA! Storbrand på Bratt...
Väl hemma på kvällen gick jag som många andra dit för att se förödelsen


Fortfarande jobbade man med eftersläckning av en och annan ihärdigt flämtande låga


...fast det var 18 timmar sedan branden upptäcktes.

Så har jag med benägen hjälp av grannar införskaffat mig ett nytt spännande objektiv


Med fantastiska möjligheter


och effekter

...när jag vill skildra verkligheten omkring mig som jag ser den...

Eller, så som jag låter dig

se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0