En solig vinterdag som idag

har jag bestämt mig för att tvätta. Ett bra sätt att komma igång med lite av varje, gå upp i rimlig tid t ex. Lediga dagar har jag bestämt mig för att ta vara på inte sova länge på även om det är lockande. Så jag har tvättat, jag har sopat "gårdsplanen", jag har klippt mitt träd, jag har ställt fram krukan med alla mina blomlökar så den allt mer värmande solen ska väcka lite liv i dom, jag har flyttat lite möbler, jag har lagt in födelsedagar och namnsdagar i min iPhonekalender, jag har städat bland mina växter, jag har lagt tvätten, jag har träffat den jag är kontaktperson för, jag har tränat, jag har köpt en Pressobryggare, jag har kollat på hockey och fotboll på TV, jag har redigerat bilder från min promenad i solen på Bobergsudde...

... innan jag gör något mer ska ni få se dom.

Här ligger inte så mycket snö, bara is.


Låga vinklar vet en del av er redan att jag gillar.


Det är lite speciellt med perspektiv som vi sällan eller aldrig kommer åt.


Is och snö är skitig här i strandkanten, men det gör sig bra ändå i motljuset.

Nu ska jag göra mig lite te och ta några salta kex med Altesse. Pressobryggaren får vänta till imorgon bitti.
Kanske sätter jag mig med mitt te och min ost framför Tv'n, om det nu är något att

se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0