Nyårscup

Ingen efterrätt precis.
Denna traditionstyngda fotbollsturnering i IF Böljans regi har pågått så länge man kan minnas som det brukar heta. För mig var det första besöket, mycket för att Hjalmar är engagerad men också för att det är kul med nya utmaningar för mig och min kamera. Dessutom en möjlighet att trängas med folk och träffa en del, det behöver jag.

Så här tycker jag det ser ut

fart, kamp och ett stort mått av förvirring


naturligtvis är det en boll inblandad som studsar som en flipperkula vid inomhus spel


så plötsligt klarnar det och målet blir synligt för både spelare, boll och en målvakt på helspänn som helst vill hålla bollen framför sig.

Kul! Billigare än bio och betydligt mer engagerande. Gå dit så kanske

vi ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0