Hellre stök än frid!

Så härligt julstökigt det blir när vi samlas!

Ett soffbord som annars är rätt tomt när Hjalmar och och jag husserar här hemma själva. Plötsligt lever det upp i en härlig röra. Precis som resten av min lilla lägenhet när vi plötsligt är fem + hund.

I soffan blir det mysigt trångt

och tryggt.

Julklapparna räckte och maten var god. Vi drack glögg och åt julgodis. Gick ut med hunden i parken. Vilade och fick nya krafter. Tittade på Tv och spelade Flaggspelet till långt in på natten.

Nu är det bara jag som är vaken.
I köksfönstret är det tusen stjärnor som tindrar,

jag vill ha, mer jul
jag vill ha, mer kul
jag vill ha, mer stök
i mitt kök

God Jul!
vi ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0