Man måste ses

En varm o go sommarkväll och lite utan att veta vad det var som väntade gick jag ner på stan för att lyssna på rock. Det visade sig vara en konsert GrandRock med förband och gästartister som varade hela kvällen och vidare in på natten. Lokala förmågor brukar man säga men det är fullfjädrade artister när det kommer till musiken. Lokala avslappnade artister i storformat, jäkligt bra var det och alla hade roligt.
På en sån här konsert går det att komma nära scen och jag såg en chans att utveckla mitt rockfoto. Men först ska man ju vänta och vänta och vänta, eller egentligen ska man nog dricka öl...tur jag tog med kameran.
Så först blev det lite konsertmiljöbilder som denna t ex


Sen blev det rock hela kvällen


å körsång


å gästartister


å nu har dom hört av sig efter att ha sett bilder som jag lagt ut på nätet och vill titta på bilder som kan användas till affischer, hemsida mm. Rockfoto, jojo! Så imorgon kväll knallar jag ner till Grand med bilder på cd och froterar mig med den lokala musikeliten. Det ni...
Jag lär ses

vi ses

Kommentarer
Postat av: Dotter

Coolt!! Det lönar sig att tränga sig fram för att försöka få de bästa bilderna.

2008-10-02 @ 19:02:23
URL: http://tanthanna.blogg.se/
Postat av: hjalmar

nu är du väl glad för alla green day konserter jag jag har dragit med dig på va? =) det är lugnt förresten

2008-10-03 @ 18:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0