Det var då det

Dagen har gått i idrottens tecken, både som åskådare och utövare. I somras började jag löpträna eller jogga heter det kanske. Ett enkelt sätt att träna, bara att springa ut genom dörren, runda något bestämt mål och så tillbaka till duschen. Jag prövade en ny runda idag eller egentligen var det lusten att bara springa en annan vända en gång. Det har varit samma runda hela tiden innan, för att jag ska ha koll...hmm Egentligen vet jag ju på ett ungefär hur långt jag ska springa för att få en bra runda och om jag inte tar samma runda hela tiden blir det lite roligare och jag får energi av att bestämma efter hand. Så får det bli i fortsättningen.
I augusti tog jag det lite lugnare, under semesterns andra andning på Fotö.


Det var då det, nu är jag på fötter ; )
Men en kopp kaffe ur termos blev det idag också.

Vi hörs

Kommentarer
Postat av: lilla e

jag kan inte bli annat än imponerad av din hurtighet pappa. jag sprang säkert 1 mil fram och tillbaka i stallet igår, det kändes i alla fall så när jag la mig i sängen igår kväll. men din utsikt..går den att jämföra med den jag har varje dag ;)

2008-09-23 @ 07:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0