Du får alltid en upplevelse så tveka inte

Igår kväll var det Tisdagsaktivitet med Varbergs fotoklubb. Kvällsfotografering vid Morups tånge och jag hade bestämt att hänga på. Under dagen flödade sol och värme men när det var dax att ge sig ut och kaffekorgen var packad började det regna...suck! Men jag har ju lärt mig att inte ställa in. Nu blir det inte bara kvällsfotografering utan en grej till...i regn. Jag åkte ut och föste undan korna och tog emot varbergarna. Det blev stundom lite blött men så småningom avtog regnet i takt med att mörkret la sig och vi klev runt bland kanningryten, kryptall och buskar. Det blev spännande bilder. Du ska få se några av dom jag tog.


Eftersom min kamera är på verkstad så fick jag låna Hjalmars, kul!

Blixt och regndroppar på linsen skapar spännande bildresultat.


Nästan lite 3D eller vad tycker du?

Till slut tog ljuset slut, inte i fyren då som tur var, men från solen och det var dax att göra en insats som kofösare igen. Men det får du inte

se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0