Nya saker till sakerna

Välkommen till en omdanad hall. Lite mera ordning och inte så mycket staplat med rasrisk. Tidigare kunde det vara som att spela "plockepinn" när en vante eller mössa behövdes.



Dom blå backarna är väl inte så snygga så det är något att jobba vidare med. Det finns alltid något att jobba vidare med och det är skönt. Jag vet inte vad jag skulle göra om allt var klart...
ta hit en hund kanske? Eller, det kanske räcker med att Hjalmar kommer hem från skidsemestern? Vi får

se

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men var är alla skor??

2009-02-16 @ 14:41:53
URL: http://tanthanna.blogg.se/
Postat av: Pc

I de svarta hålen...

2009-02-16 @ 15:01:46
Postat av: elin

waow, jag vet inte om vi vågar komma in jag och rocky, det ser så prydligt ut

2009-02-16 @ 20:34:43
URL: http://missearlymorning.blogg.se/
Postat av: Pc

jag har ju gömt skorna så kom ni bara

2009-02-16 @ 20:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0