Förstå Rocky

Rocky har tjurat hela dagen.


Han tycker att gårdagens inlägg var på gränsen till förtal. Han menar att jag inte förstår vilket hundliv han lever och att han är här på semester. Och vad beträffar att han hittar en och annan sak som ingen verkar använda, går det bra att leka med honom lite mer med dom grejer som är tillåtna för en hund, så ordnar det sig nog med den saken.

När jag ändå var på ICA ikväll så köpte jag lite hundgodis för att bättra på förhandlingsläget lite och få till en positiv start på kommande vecka. Vi har t ex snackat om huruvida han ska behöva duscha varje gång han kommer in från spännande utgrävningar. Men där ger jag mig inte en tum och det kommer att vara värt fem godisar.
Rocky tycker det är förödmjukande att behöva ta på sig regntäcke när han går ut. INGA andra hundar har det! Så fort jag tar fram det går han in på närmaste rum och hänger med öronen. Nu säger han att han kan tänka sig att ha det på när det är mörkt ute om han dessutom får lite tröst under promenaden, fem godisar minst. Okej, det tar ju ut behovet av dusch och dom godisarna.

Nu ser vi fram mot en spännande vecka. Rocky har fått framföra sin sak och hur det går får vi

se

Kommentarer
Postat av: elin

helt underbart att läsa det du skriver. jag saknar min lille hund nått så in i. här är massa andra hundar men ingen liten rufs som rocky. kram

2009-01-25 @ 23:47:32
Postat av: Lotta

Torkad boldpudding ska vara smaskens och billigare än hundgodis.

2009-01-30 @ 10:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0