Falkenbergs Skatepark, bildkavalkad...


Flygande start brukar man säga och det stämmer bra på Falkenbergs Skatepark. Idag var det invigning men dom som har velat och redan kan åka har fått testa delar som varit färdiga när det inte stört arbetet.

Idag var det många som gladdes åt att det var färdigt och många ville också pröva

..."ta det försiktigt, jag håller dig"...

Andra hade förberett sig lite mer

...men tog det försiktigt. Som sagt det var en salig blandning men det fungerade förvånansvärt bra mellan dom som flög fram och dom som försiktigt tog sig ner för den lilla backen, på bakhjulen...

...med ena handen som stöd : )

Viktor såg till att stämningbringande musik dånade över parken



Du ser, det var fullt med folk både åkare och åskådare!

Parken erbjuder spännande motiv för mig som fotograf och det är väl inte alltid fräcka konster, mera konst...


Men okej, det handlar ändå om att ha kul, åka...








och hoppa...


...och det är kul även om det inte lyckas!








Men ibland funkar det


I helgen är det stora skatetävlingar i Malmö, därifrån kommer många att ta vägen om Falkenberg på vägen hem och på måndag utlovas därför uppvisning av både svenska och utländska tävlingsåkare och proffs. Något att se fram emot för alla med detta intres

se

Kommentarer
Postat av: elin

Många snygga bilder pappa, och jag gråter nästan när jag missar uppvisningen på söndag. jag hoppas att du utlovar bilder från den också!

2009-07-26 @ 09:18:25
Postat av: MANGE

KANON BILDER,ROLIGT ATT SE LITE BILDER.KOMMER ATT PROVA ERAN PARK EN GÅNG I SOMMAR:

MVH MANGE

2009-07-30 @ 21:40:58
Postat av: tron

http://locomotiveskateparks.blogspot.com/

2009-08-03 @ 22:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0