Fritt fall

Hanna och jag bestämde oss för att detta år skulle våra fotodagar ägnas åt Halland. Så idag har vi börjat strax utanför i Västra Götaland Ramhultafallen. Imorgon ska vi till Hallands Väderö, strax utanför Halland i Skåne!?
Så kan det gå...

Denna inledande dag fick Rocky följa med och som Hanna så väl uttryckte det "Det var ju spännande att ha honom med i vattenfallet, men det hade nog blivit mer fotograferat om han inte varit med". Både Hanna och jag rycktes bokstavligen med av han framfart bland stock och sten och genom vattensamlingarna. För Rocky innebar det att han ibland upplevde hur rörelseutrymmet plötsligt begränsades mitt i ett hopp...! Att släppa honom fri utan koppel kunde slutat med fritt fall.

Ramhultafallen då? En imponerande syn

Svåra att göra rättvisa på bild men väl värda ett besök och att

se

Kommentarer
Postat av: elin

kul att höra vilka risker ni utsätter min hund för...hrrrmmmm. men han var nog överlycklig över att få följa med!

2009-05-20 @ 08:54:37
URL: http://missearlymorning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0