Intet som denna Halland

Som ett annat land, ingen ovanlig känsla när man kommer till en ö. Fråga inte varför... eller vet du varför?
Hanna och jag for till Hallands Väderö. En ö med många ansikten skulle det visa sig.


Till och med båten som tog oss dit bar likheter med båtar jag gjort utflykter med i andra länder.
Inte bara båten ser du botten? Det säger mest om vattnet...


Öppna landskap.


Skogar.


Det här var spännande och en av sakerna jag gärna ville se, sälarna.


Stränderna, sanden och vattnet.


Bonus. På vägen hem fick vi se havets cowboys, grabbarna på sjöräddningen. Andras olycka verkar vara deras lycka. Nåja det kanske bara lät bra jag tror inte dom sitter och hoppas att andra ska råka illa ut. Dom är nog mest glada över att det löste sig bra den här gången också.

Men du har du aldrig varit på ön så åk dit så får du själv

se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0