Det råder mörker...



Fotobloggen har tagit paus men snart är jag igång igen.

Såhär är det, jag väntar på att min kamera ska komma från verkstaden och att ett nytt objektiv blir inhandlat. I röran vid ett stressigt byte av Gate på Stansted när vi skulle åka hem från England fick kameraväskan en knuff och åkte i marmorgolvet.
När jag väl satt på planet och skulle kolla hur det gått så fick jag upp kameran i två delar!!! Svettigt! Det var bara att försiktigt lägga tillbaka objektiv och kamera i väskan. Väl hemma blev det samtal till försäkringsbolaget och att lämna iväg både kamera och objektiv till en verkstad.
Kameran repareras men objektivet är för dyrt att göra något åt. Tur att jag har min försäkring och att dom har anställt bra folk som sköter kundkontakten. Bemötande kan dom!

Som sagt, snart är jag igång igen. Till dess har jag fått låna Hjalmars kamera. Tack för det Hjalmar!
Vi

ses

Kommentarer
Postat av: Leif Eliasson

Tjena Calle

Hoppas du får ordning på din kamera snart.

//Leif

Ps Ingvar har försökt nå dig ang Scandinavian-mötet ds

2009-09-22 @ 09:41:38
URL: http://www.leif_eliasson.fotosidan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0