Favoriter i repris

Jag har nog visat det här beståndet tidigare och sagt att det bara finns på ett ställe vid Doktorspromenaden utmed Ätran. Det var vad jag visste då, nu vet jag att den här klockan finns på fler ställen. Men vad gör det...

njut av dessa vackra vårblomster. Snöklocka, här är en länk för dig som vill veta lite mer
http://linnaeus.nrm.se/flora/mono/amaryllida/leuco/leucver.html 



Så tog jag en sväng i vårsolen om en ny favorit och vårtecken...

en av Falkenbergs häftigaste åkattraktioner med en enorm dragningskraft långt utanför kommunen. Efter Skrea strand förmodligen den attraktion som drar mest ungdomar till kommunen. Jag kan säga att jag har en del träning kvar innan jag kan ge mig ut i den parken. Kanske ska jag hålla mig till mitt fotointres

se

Kommentarer
Postat av: hjalmar

du det får bli ett par fler gånger uppe på kronans parkeringshus innan jag släpper lös dig i parken!

2010-04-04 @ 22:01:52
Postat av: Elin

Jag skulle garna se dig aka i parken pappa men jag ar radd att du slar dig...det gor alla skatare.

2010-04-07 @ 14:57:43
URL: http://missearlymorning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0