Vår i raw

Precis som mitt fotograferande knoppas när jag sitter inomhus i dunklet och hänger över datorn och fascineras över rawbilder så knoppas naturen och våren rusar fram utanför fönstren. Det vill jag inte missa men nu är det ju som tur är förenliga intressen eftersom jag ju måste fylla minneskortet med nya bilder i rawformat, så...

ur mitt kameraöga och pixelstinna minneskort lockar jag nu fram en savfylld knopp som praktiskt taget brister ut under min fotosession i det värmande allomfamnande vårljuset. I raw finns det mer att

se

Kommentarer
Postat av: monica

du hade väl inte så mycket att lära ...

har du fått ordning på raw?

2010-04-19 @ 22:25:09
URL: http://ombildad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0