Ut å åk

För några dagar sedan satt jag på MAX och funderade på följande över en kopp kaffe: Jag är här och Hjalmar (20) gillar åkattraktioner...

...är det OK?

Elin

gillar också åkattraktioner,


så hon åkte hem.

Själv hade jag lite tid att ge bort idag, så jag tog vara på kvardröjande sommarvärme och åkte till


...ja du ser kanske vart.

Där såg jag några som också tog vara på sol och värme för att ägna sig åt sin åkattraktion


Vi andra fick sand i skorna men sån´t gäller ju inte sjöfolk. Dom brukar ha vatten i knäna men att det går att tömma så enkelt var kul att

se

Kommentarer
Postat av: monica

fick du åka karusell med hjalmar?

2010-09-01 @ 20:31:10
Postat av: calle

nä jag drack upp mitt kaffe och nöjde mig med det den här gången

2010-09-01 @ 21:27:42
Postat av: elin

Jag tycker det borde vara likadant pa de stora akattraktionerna ocksa for endel folk kan verkligen inte bete sig!

2010-09-01 @ 23:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0