2a advent

Ute har snön yrt hela dagen. Kylan är borta men snön lägger sig och när jag gick till ICA för att köpa blekmedel så var det redan ganska vitt. Dagen har jag ägnat åt att tvätta, få upp gardinstängerna o gardin i köket och surfa runt på IKEAs webbsida för att fantisera om nyinköp till hall och kök. Mitt i maten så dök Hjalmar upp från jobbet och så var den slut...
Nu är det kväll och tvätten är struken så då blir det tid för att ta lite bilder i mitt nytapetserade kök. Jag är mycket nöjd med hur det blev även om Hjalmar tycker det ser ut som ett skolkök eller tandläkarmottagning. Och ändå var det han som stred mest för dom här tapeterna! Det är jag glad för, för jag tycker det ser så ljust och fräscht ut som jag ville ha det...


Riktigt mysig blir det naturligtvis när det levande ljuset får råda...

... men då är ju förståss tapeterna svåra att

se

Kommentarer
Postat av: hjalmar

nej, nej, nej, fel, fel, fel, jag sa att det kommer se ut som hos tandläkaren om du hänger upp den där lampan. Ja älskar tapeterna!

2010-12-06 @ 00:28:03
Postat av: elin

Man sag ju inte sa mkt av tapeten pa bilden, sa vilken tur att jag kommer till helgen!

2010-12-06 @ 15:38:58
Postat av: monica

som gjort för luffarschack, ser det ut som.

2010-12-06 @ 17:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0