Lars Winnerbäck


En sympatisk typ som jag bara hört och sett på tv förut men det finns dom i min närhet som konsumerat både cd och konserter upprepade gånger och ibland flera gånger samma år! Så han är inte direkt främmande för mig. Och av publiken att döma har han hållit på ett tag även om publiken på tidigare års konserter jag bevistat (ex en viss Lundell) visat på än mer tunnhårighet när man sett publikhavet bakifrån... Winnerbäck samlar en bred publik som kan sin artist och snabbt reagerar på intron och tar upp sången.
Jag rycks också med och stundtals var det svårt att fotografera när jag samtidigt höll takten med både armar och ben! Men det blev ändå en del som du ska få se.



  



  





Jag var jättenöjd efter den kvällen och det är inte otroligt att jag ser honom igen nån gång. Det blir absolut mer koll på hans musik och för din del kan du ju kolla http://www.winnerback.se/?sid=article&pid=read&id=7934 om Winnerbäck med följe finns i din närhet under sommaren. I Falkenberg var han i sitt es

se

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag och Hanna åker till Göteborg och kollar in honom på lördag. Vi har sett honom några gånger förut - han är en bra live-artist. Fantastiska bilder - som vanligt!

/Marie

2010-07-13 @ 19:58:26
Postat av: Monica

Fantastiska bilder. Du har hittat din nisch!!!!

2010-07-13 @ 20:57:35
URL: http://ombildad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0