På en ö som håller vad den klövar

Ibland överraskas jag av oväntade möten som plötsligt engagerar mig utan att jag riktigt vet varför. Något att analysera för dig som tycker sådant är roligt.

Hallands Väderö en solig dag i maj och jag förväntade mig inte kreatur...

Närhet är trygghet för den blyge.

Andra utstrålar mer trygghet.


Lite loj men ändå koll.


Och så den lite mer orädde.

Kan jag få äta ifred eller...

Varför blev det detta jag fastnade för. En tillfällighet eller något undermedvetet? Något för dig att kommentera objektivt

sett

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag forstar inte riktigt att du INTE vantade dig kor! Visst ar de charmiga :) de ar lite precis som hastar, bara att hastar ar lite mer socialicerade. Alla daggdjur fods med personlighet, hur de sedan uttrycker eller visar den ar lite olika. (min asikt dock).

2010-06-12 @ 14:32:04
URL: http://missearlymorning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0