Istid, en fantastisk tid

Efter en rejäl dos bugg och lite annan dans till Wizex i Grevie kom jag hem lagom till ett snack med Hjalmar över Skype. Hos honom var klockan halv sju på kvällen så får du räkna ut själv hur sent jag kom hem.
Därför behövdes en dag under bar himmel med sol och frisk luft. Och det har varit en fantastisk dag!
Just nu är det mycket isfotograferande och det finns gott om motiv. Jag har ansträngt mig lite för att ge dig lite vinklar som kräver ett viss mått av ansträngning och att inte alltid ha möjlighet att kolla genom sökaren. Så idag blir det inte så mycket skrivet, du får hålla till godo med bilderna.

Det började redan i Ätran strax nedanför Tullbron.


En ny brygga...?


Innifrån en glaciärspricka...


En känd brygga i bakgrunden...

Det var väl inte så dumt att få

se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0