Tiden, jo den går...

Idag har jag investerat i tid. Det är ju lördag och det har jag ju berättat tidigare hur det går när jag har tvättid...
Så det blev en del annat gjort. Nu hör det till saken att Hanna är här på besök och då är det inte långt till Ge-Kås. Och det kan man säga var på tiden, för min del. Det är nog ett par år sedan jag var där senast.
Så nu svämmar mitt badrum över av schampo och annat livsnödvändigt som dom säljer där i butiken i Ullared. Jag behöver nog inte åka dit förr än om ett par år... nåja riktigt så är det nog inte, men nu kan jag ha koll, på både när det är dax att åka dit och på annat ; )

Jag har funderat på det här ett tag och på Ge-Kås blir det lite billigare

Så nu räcker det med en blick på köksväggen så vet jag var jag har mina barn.

Det här är tre av dom saker jag bar hem i min kas

se

Kommentarer
Postat av: Elin

Jattesnyggt pappa!!

2011-02-27 @ 13:35:23
URL: http://missearlymorning.blogg.se/
Postat av: monica

Ok, så nu vet du vad klockan är i Göteborg, Oxford och Los Angeles.

2011-02-27 @ 18:59:45
Postat av: hjalmar

haha så bra :D

2011-02-28 @ 20:45:57
Postat av: Lisa

Klockrent ju :)

2011-03-04 @ 16:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0