Teman i Borås

Från en världsstad till en annan ...det lät snyggt, men jag vet inte? Fotografering i Köpenhamn förra helgen och fotomaraton i Borås den här. Och Borås "världsstad"...nja. Men det var den där låten



Jag tror inte det är ok att publicera sina tävlingsbilder riktig än men bilden av startnumret är ju utom tävlan så det måste väl vara ok


Kul nr fick jag i alla fall.

Borås fotomaraton har jag deltagit i många gånger men nu var det några år sedan. Dom gör det ganska enkelt när man får alla teman direkt vid start och kan plåta i vilken ordning man vill. Men 10 teman på 5 timmar + en bild av startnumret är till slut inte så enkelt. Det dyker upp varianter på temabilder man redan tagit och då är det lätt att till slut tappa bort något tema eller hamna i tidsnöd. Dessutom, det är ju Borås, regnar det efter bara halva tiden. Förutsägelsebart eller fördom... nu hoppas jag bara att resultatet inte blir en besvikel

se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0