Höstrusket är igång

och är man Islandshäst är väl vårt rusk inget men dom som vi anpassar sig nog snabbt och lite värre än "vanligt" blir rusk.
Det är ändå något fint med rusk... när det blir lite bättre så blir jag genast lite bättre till mods. I morse var det riktigt fint med en härlig soluppgång som gjorde mig på gott humör och det höll i sig en bit in på eftermiddagen och när jag äntligen promenerade hem i regnet och mörkret såg jag fram emot värmen i lägenheten och att få lite varmt att dricka och kura lite. Då var det på något sätt förväntansfullt mysigt! Det dröjer nog inte länge innan kontot för levande ljus tar stor plats i Ica-budgeten och syns i min rabattprofil! Vi får
 
se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0